Kur slēpjas ieraduma spēks?

Lasāmviela brīviem brīžiem

Ar katru dienu svara samazināšanas process kļūst vieglāks, jo jaunās darbības, kuras veicat atkārtoti pamazām, kļūst par ieradumu, bet ieradumam ir spēks jo atšķirība no vienkāršas darbības – ieradums ir automātiska darbība. Lai vienkārša darbība kļūtu par daļu no jūsu būtības, ir nepieciešamas 20 – 30 dienas.

Kad slavenais amerikāņu komiķis Džerijs Seinfelds tikai sāka savu karjeru, viņš izveidoja sev ieradumu, kas laika gaitā viņam palīdzēja kļūt par pasaules slavenu komiķi. Viņš katru dienu 7 dienas nedēļa uzrakstīja jaunu joku un tajā datumā ievilka kalendāra sarkanu krustiņu. Pēc dažām dienām kalendāra no krustiņiem jau bija izveidojusies ķēde, tas motivēja viņu virzīties tālāk, līdz dažu nedēļu laikā viņš bija izveidojis jaunu ieradumu. Šī vienkārša taktika, ko var izmantot ikviens, kas grib izveidot jaunus ieradumus ik reizi, kad sasniedziet ikdienas mērķi – ievelciet sarkanu krustiņu kalendārā. Panākumu atslēga slēpjas tanī kad, lai notiktu kas notikdams nekad nepārtrauciet šo ķēdi.

Vidēji katram cilvēkam ir 40 – 50 ieradumi kas padara viņa ikdienu daudz vieglāku. To vai jūsu dzīvesveids ir veselīgs vai nē ir atkarīgs no jūsu ieradumiem, lai samazinātu svaru ilgtermiņa ir, jāsaprot, kādi ieradumi palīdz samazināt un kontrolēt svaru.

Ir radies priekšstats kad cilvēkam, kuram ir veselīgs dzīvesveids, ir milzīgs gribasspēks bet patiesība ir tāda, kad viņš ir iemācījies to efektīvi pārvaldīt, lai izveidotu dažus veselīgus ieradumus, kuri ir palīdzējuši viņam veiksmīgi samazināt svaru. Ir divi svarīgi ieradumi, kas ir cilvēkam, kuram ir veselīgs dzīvesveids.

  1. Pagatavot un ēst veselīgas ēdienreizes.
  2. Veltīt laiku patīkamām fiziskajām aktivitātēm

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Draugiem.lv pase