Kā vīzija palīdz sasniegt mērķi?

Lasāmviela brīviem brīžiem

Kad sasniegsiet svara samazināšanas mērķi, jūsu organisms un domāšanas veids būs mainījies. Palīdziet prātam iztēlojaties sevi nākotnē, jo detalizētāka būs jūsu vīzija par nākotni, jo lielāka būs jūsu vēlme virzīties pretī mērķim un sasniegt to. Apskatīsim dažus piemērus.

Pirmais piemērs

Es esmu samazinājusi svaru un jūtos vienkārši lieliski. Es vienmēr esmu vēlējusies nesāt mazāka izmēra drēbes tagad es to beidzot varu atļauties.  Jaunais izskats un drēbes liek justies pārliecinātākai par sevi, to pamana arī citi cilvēki. Mani kolēģi izsaka man komplimentus, ģimenes locekļi apbrīno manu izturību un mērķtiecību. Man prieks, ka esmu kļuvusi par labu piemēru saviem draugiem un radiniekiem.

Otrais piemērs

Svara samazināšana bija labākais lēmums mana mūža es šobrīd jūtos enerģijas pilna man ir sajūta, kad es varu sasniegt visu, ko vēlos savā dzīvē. Jaunais uztura režīms liek justies man daudz enerģiskākai es varu bez piepūles veikt savus darba pienākumus un aktīvi pavadīt laiku ar saviem ģimenes locekļiem. Kopā ar draugiem izvēlamies pavadīt laiku brīvā dabā, ejot pārgājienos, vai dodamies garākos pārbraucienos ar velosipēdu. Es trīs reizes trenējos sporta zālē un brīvajos brīžos skrienu, jo šogad esmu nolēmusi piedalīties maratonā.

Trešais piemērs

Pirms svara samazināšanas es domāju, ka vienīgais risinājums manām veselības problēmām ir zāles. Bet kopš ēdu veselīgāk daudzas no zālēm man vairs nav nepieciešamas, mana pašsajūta ir uzlabojusies. Es daudz vairāk laika velta pastaigām meža, jo tās ne tikai palīdz man sakārtot domas, bet arī uzlabo manu fizisko stāvokli. Lai aizmigtu man vairs, nav nepieciešamas miega zāles mans miegs ir kļuvis daudz dziļāks un no rīta es jūtos pilnība atpūtusies un gatava jaunai dienai.

Lai gan svara samazināšanas s mērķa vīzija ir svarīga, pētījumi rāda, ka vēl svarīgāka ir ikdienas mērķu vīzija. Lai palīdzētu prātam sagatavoties, gaidāmajai dienai no rīta pārlasiet receptes, ko vēlaties gatavot un iztēlojaties gatavošanas procesu. Atcerieties, kad detaļām un sajūtām ir nozīme. Iedomājaties, kā gatavosiet, kādas garšvielas izvēlēsieties, kādi aromāti piepildīs jūsu virtuvi un kā garšos pagatavotais ēdiens.

Pirmajā brīdi vīzija rakstīšana var likties maznozīmīga un lieka laika tērēšanas bet tā nav. Detalizēta vīzija var kļūt par spēcīgu motivātoru virzībā uz mērķi. Tā var jūs uzmundrināt dienās, kad esat ar mieru atmest visam ar roku un piepildīt prātu ar pozitīvām domām ikdienā. Pārlasot un vizualizējot to dienu no dienas, tā kļūst par daļu no jums vēl, pirms esat sasnieguši mērķi. Vizualizējot ikdienas mērķus, ir daudz mazāku iespēju, kad jūs ļausieties kārdinājumiem dienas laikā.  Līdzīgi kā sagataves ko veiciet, lai pagatavotu ēdienreizes ātrāk, ikdienas mērķu vizualizācija palīdz prātam sagatavoties gadāmajai ēdienreizei.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Draugiem.lv pase